dileekdiril 6 Takipçi | 28 Takip
Kategorilerim

Kategori Adı Giriniz

Diğer İçeriklerim (5)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (6)

Benide anla ...

2012-12-19 18:31:00

Çok özlüyorum çok anlatamıyorum kimseye yapamıyorum , zarar görürüm yine üzülürüm kırılırım diye çok korkuyorum. Nolur benide anla , senin kadar bende yıprandım senin şu an yaşadıklarını bende yaşadım çok iyi biliyorum özlemi ama giderilmiyo ya işte o çok kötü berbat bi his ama elimden bişey gelmiyo ki. Benide anla nolur , yapamıyorum kıyamıyorum bize olmicak biliyorum. Benide anla nolur güvenim nolucak ben hiçbişey olamamış gibi davranamam olmaz bu bunu yapamam tekrar kırılırsa bu kalbim bir daha asla düzelmez hiçbir şekilde düzelmez nolur benide anla ve bana bunu yapma ...

22
0
0
Yorum Yaz